.: IVI :.
Authors
Blog Previous

شاید کمتر کسی وجود داشته باشه که بازی Angry Birds را تجربه نکرده است. بازی Angry Gran 2 که به تازگی نسخه ۲ اندروید آن منتشر شده است، از سری بازی های تیراندازی از دور همانند پرندگان خشمگین است. در این بازی شما پیرزنی عصبانی هستید که اهداف را به وسیله ی لوازم مختلف و جالب از جمله چوب ماهیگیری و گیتار! ،نابود می کنید. یکی از ویژگی های این بازی، وجود صحنه های مختلف و متنوع می باشد. این بازی قابلیت اجرا شدن بر روی بیشتر دستگاه های اندرویدی حتی کم قدرت را دارا است.

 

 

 

 

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تعمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد. نرم افزار نیازی به وارد کردن لایسنس ندارد و تنها در اولین ورود از شما می خواهد رمز عبوری انتخابی برای ورود امن به فضای نرم افزار وارد کنید. این رمز عبور هر چیزی می تواند باشد.

 

 

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

 

London 2012 v1.0

London 2012 برنامه رسمی نتایج المپیک ۲۰۱۲ لندن است. این برنامه آخرین اخبار، زمان‌بندی‌ها و نتایج ورزش های مختلف را شامل می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا با آخرین اخبار المپیکی و پار‌المپیکی به‌روز باشند. همچنین با دریافت نرم افزار پیوند این برنامه شما می توانید عکس ها و کلیپ های هر مسابقه را نیز کاملا بروز دنبال کنید.

 

 

London 2012 v1.0

London 2012 v1.0

London 2012 v1.0

 


Persheh v1.3

با نرم افزار Persheh v1.3 می توانید به اوقات شرعی شهر از طریق جی پی اس گوشی و یا انتخاب دستی از بین شهرها دسترسی داشته باشید، دعای روز ماه رمضان را بخوانید، با استفاده از ذکر شمار برنامه ذکر بگویید و آن را برای ادامه ذخیره کنید. همچنین این برنامه قابلیت پخش آلارم و اذان را دارا می باشد که در صورت تمایل می توانید آن ها را فعال یا غیر فعال کنید.

 

 

Persheh v1.3

Persheh v1.3

Persheh v1.3

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 20:59 ] [ m.f IVI ]

Medieval-v1.32-1

در بازی مهیج Medieval قلعه ی شما در برابر قلعه ی دشمنان قرار دارد و دشمن در حال لشکر کشی برای تصرف قلعه ی شما است؛ شما باید با تجهیزات تیر اندازی سنگینی که در قلعه ی خود دارید نیروهای دشمن را نابود کرده و مانع پیشروی آنها شوید. با شلیک تیرهای آتش زا منجنیق های دشمن را قبل از اینکه به قلعه شما آسیب وارد کنند ، به آتش بکشید و پیاده نظام و سواره نظام دشمن را قبل از اینکه به قلعه شما نزدیک شوند، از بین ببرید. با افزایش امتیازهایتان سلاح های جدیدی بخرید و با قدرت بیشتری با دشمنان مبارزه کنید.

 

 

Medieval-v1.32-2

Medieval-v1.32-4

Medieval-v1.32-3

 

Awesome Miniature Pro v3.7

Awesome Miniature نرم افزاری فوق العاده برای اعمال افکت های متنوع و زیبا به عکس های شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های دلخواه خود را بوسیله دوربین تهیه کرده و سپس بوسیله ابزارهای انتخاب گر تمام یا قسمتی از عکس را انتخاب کنید و افکت مورد نظر خود را اعمال کنید. نرم افزار دارای انواع افکت ها از جمله افکت محو، تیره، فیلم، رنگ پخش شده و بسیاری افکت های دیگر است. قابلیت وارد کردن عکس از گالری یا دوربین، امکان بریدن و چرخاندن عکس ها، سه نوع افکت Blur مختلف، امکان تعیین میزان قدرت افکت Blur، بیش از ۳۰ فیلتر مختلف و… از دیگر امکانات و ویژگی های این نرم افزار هستند.

 

 

Awesome Miniature Pro v3.7

Awesome Miniature Pro v3.7

Awesome Miniature Pro v3.7

 

[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 14:29 ] [ m.f IVI ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج